Kafedra mudiri_ (fan nomzodi yoki ilmiy unvonga ega)
Geliofizika, qayta tiklanuvchi energiya manbalari va elektronika kafedrasi
qodirovjobir24@gmail.com
943222212
Laboratoriya mudiri
Geliofizika, qayta tiklanuvchi energiya manbalari va elektronika kafedrasi
905146976
Geliofizika, qayta tiklanuvchi energiya manbalari va elektronika kafedrasi 2022-yilda tashkil etilgan. Kafedrada prof. Sh.M. Mirzayev, prof. S.Q.Qahhorov, dots. I.I. Raxmatov, t.f.f.d. (PhD) dotsent. M.S. Mirzayev, dostent. N.M Nazarova, dotsent M.F. Atoyeva dotsent. Sh.H. Quliyeva, dotsent O.H. Uzoqov, dotsent. M.N. Karimova o’qituvchilar S.S. Ibragimov, J.O. Arabov, B.R. Axtamovlar faoliyat olib borishmoqda, uning ilmiy-pedagogik salohiyatini oshirish va moddiy-texnik bazasini mustahkamlashga o‘zlarining munosib hissalarini qo‘shdilar. Hozirgi paytda kafedrani dotsent Qodirov Jobir Ro’zimamatovich boshqarib kelmoqda.
O‘zR FA “Fizika-Quyosh” IICh birlashmasi fizika-texnika institutida kafedra filiali mavjud. Kafedra a’zolari Qorako‘l akademik litseyi va bir qator kasb-hunar kollejlariga o‘quv-uslubiy yordam ko‘rsatadilar. Ilmiy va o‘quv ishlarining samaradorligini oshirish maqsadini ko‘zlab quyidagi ilmiy tashkilotlar va ta’lim muassasalari bilan hamkorlik shartnomalari tuzilgan: O‘zbekiston Respublikasi Fanlar akademiyasining “Fizika-Quyosh” IICHB, Materialshunoslik instituti, O‘zMU, SamDU, QarDU, Jondor tumanidagi 22-maktab, Jondor tumanidagi 29-maktab, Buxoro tumanidagi 20-maktab, Jondor tumanidagi 10-maktab, Peshku tumanidagi 21-maktab, Qorako’l tumanidagi 32-maktab, G’ijduvon tumanidagi 26-maktablari shular jumlasidandir.
Kafedrada tayyorlanayotgan ta’lim yo‘nalishlari, mutaxassisliklar va ixtisosliklar:
60711000 – “Muqobil energiya manbalari” ta’lim yo‘nalishi bo‘yicha bakalavrlar tayyorlanadi. Mazkur yo‘nalish bo‘yicha hozirda 25 nafar talaba tahsil olmoqda.
Kafedraning ilmiy-tadqiqot faoliyati.
Kafedrada asosan, quyosh energiyasidan foydalanish, magnit hodisalar fizikasi hamda fizika fanini o‘qitish metodikasi yo‘nalishlarida ilmiy-tadqiqot ishlari olib borilmoqda.
Kafedra ilmiy xodimlari tomonidan quyosh suv chuchitgichlari, gelioissiqxona-quritgich qurilmalarining turli konstruksiyalari yaratilib, ishlab chiqarishga tatbiq etish uchun tavsiya qilingan. Keyingi 5 yil davomida kafedra a’zolari 70 dan ortiq ilmiy maqolalarni xalqaro va respublika ilmiy jurnallarda chop etdilar. Kafedrada yaratilgan “Mini gelioquritgich-issiqxona”, “Ko‘chma quyosh suv chuchitgichi” qurilmalari “Innovatsion g‘oyalar, texnologiyalar va loyihalar” Respublika yarmarkalarida namoyish etildi va bir qator shartnomalar imzolandi. Kafedrada 10 dan ortiq iqtidorli talabalar ilmiy-tadqiqot ishlariga jalb qilingan. Keyingi 3 yil davomida talabalarning 15 dan ortiq ilmiy maqolalari ilmiy to‘plamlarda chop etildi.
“Geliofizika, qayta tiklanuvchi energiya manbalari va elektronika” (yo’nalishlar bo’yicha) Kafedraning ilmiy-tadqiqot faoliyati.
Kafedra hozirgi kunda quyidagi yo’nalishlar bo’yicha ilmiy tadqiqot ishlari olib borilmoqda.
05.05.05-Issiqlik texnikasi nazariy asoslari.
Universititning boshqa ta’lim yo‘nalishlarida o‘qitiladigan fanlar
1.Fizika (“Tuproqshunoslik” ta’lim yo‘nalishi uchun)
2.Fizika (“Kimyo” ta’lim yo‘nalishi uchun)
3.Fizika (“Biologiya” ta’lim yo‘nalishi uchun)
4.Fizika (“QXMSQI” ta’lim yo‘nalishi uchun)
5.Fizika (“Mehnat ta’limi” yo‘nalishi uchun)
6.Fizika (“Chaqiriqqacha harbiy tayyorgarlik” ta’lim yo‘nalishi uchun)
7.Umumiy Fizika (“Matematika” ta’lim yo‘nalishi uchun)
8.Nazariy mexanika (“Matematika” ta’lim yo‘nalishi uchun)
9.Umumiy fizika (“Amaliy matematika va informatika” ta’lim yo‘nalishi uchun)
10.Nazariy mexanika (“Amaliy matematika va informatika” ta’lim yo‘nalishi uchun)
11.Fizika (“Informatika va axborot texnologiyalari” ta’lim yo‘nalishi uchun)
12.Kompyuterning fizik asoslari (“Informatika va axborot texnologiyalari” ta’lim yo‘nalishi uchun)
Resurslar
• Bitiruvchilar klubi
• Universitet jurnallari
• Avtoreferatlar, MDlar, BMIlar
• Ilmiy maqolalar
• Korrupsiyaga qarshi kurashish
• Vakant lavozimlar
• Bitiruvchilar
• O'quv resurslar
• IT-xizmatlari