Ish faoliyati: 28 yil
Pedagogik faoliyati: 28 yil
1993 yil Xujand davlat pedagogika instituti Pedagogika va boshlang’ich ta’lim metodikasi ta’lim yo’nalishini tugatgan. Hozirgi kunda Buxoro davlat universiteti “Pedagogika” kafedrasi kata o’qituvchi lavozimida ishlab kelmoqda.
1994-2011 yillar Buxoro davlat universiteti “Pedagogika” kafedrasi o‘qituvchisi lavozimida, 2011 yildan hozirgacha Buxoro davlat universiteti “Pedagogika” kafedrasi katta o‘qituvchisi lavozimida faoliyat ko’rsatmoqda.
Pedagogik va ilmiy faoliyati davomida Respublika ilmiy jurnallarida 18 dan ortiq ilmiy maqolalari va 90 dan ortiq tezislari e’lon qilingan. Xalqaro konferisiyalarda 20 dan ortiq tizes va xorijiy jurnallarda 5 ta ilmiy maqola nashr qilgan.
1.Жисмоний тарбия ва спортнинг она ва бола саломатлигига таъсири. “Хотин-қизлар спорти: имкониятлар ва истиқболлар” Республика илмий амалий конфиренсия материаллари. Бухоро 2017 йил 264-266
2.Маънавий баркамол шахс тарбиясида бадиий адабиётнинг ўрни. “Касб-ҳунар таълими сифат ва самарадорлигини оширишнинг устувор йўналишлари: муаммо ва ечимлар” Республика илмий амалий конфиренсия материаллари. Бухоро 2017 йил 483-484
3.Ўқитувчи касбий лаёқатини такомиллаштириш масалалари. “Касб-ҳунар таълими сифат ва самарадорлигини оширишнинг устувор йўналишлари: муаммо ва ечимлар” Республика илмий амалий конфиренсия материаллари. Бухоро 2017 йил 449-451
4.Ўқитувчилар малакасини оширишни узлуксиз ташкил қилиш омиллари. “Олий ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълим тизимида қайта тайёрлаш ва малака оширишнинг модернизатсиялашган дидактик муҳити” Республика илмий-назарий анжуманининг материаллари тўплами. Бухоро 2017 йил 171-172 б
5.Бўлажак ўқитувчиларни инноватсион фаолиятга тайёрлаш. “Олий ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълим тизимида қайта тайёрлаш ва малака оширишнинг модернизатсиялашган дидактик муҳити” Республика илмий-назарий анжуманининг материаллари тўплами. Бухоро 2017 йил 236-238 б
6.Таълим тизимида фаолият кўрсатаётган педагогик кадрларнинг касбий компитентлигини такомиллаштириш. “Олий ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълим тизимида қайта тайёрлаш ва малака оширишнинг модернизатсиялашган дидактик муҳити” Республика илмий-назарий анжуманининг материаллари тўплами. Бухоро 2017 йил 167-168 б
7.Таълим жараёнида электрон ресурслар ишлаб чиқиш ва улардан фойдаланиш. “Узлуксиз таълим тизимида китобхонлик маданиятини ривожлантиришнинг долзарб масалалари” Республика илмий-амалий конфиренсия материаллари тўплами. Бухоро 2017 йил 382-384 б
8.Формирования компетентности будуҳих учителей актуалная педагогическая проблема. “Актуал проблемс оф теачинг ҳуманитариан дисcиплинес” cоллеcтиве монограпҳ 2017 год 143-145 ст
9.Проблемы гуманизации образования. “Язык и культура” Альманах 2016 г зборник статьей
10.Роль и личность наставника-педагога в произведениях мыслителей востока. Педагогик маҳорат журнали. Б. 2017 №4. 48-50.
11.Ўқувчиларга билим бериш ва ўқув жараёнини ташкил этишда таълим тамойилларининг ўрни. Педагогик маҳорат журнали. Б. 2018 №2.
12.Ёшларда экологик тафаккурни шакллантиришда халқ ҳикматларидан фойдаланиш. Экология, атроф-муҳитни муҳофаза қилиш, табиий ресурслардан оқилона фойдланиш ва уларни қайта тиклаш. Республика илмий-амалий конференцитя материаллари. 21 апрел.2018 й Бухоро. 441-443 б
13.Таълим ва экологик муаммолар. Экология, атроф-муҳитни муҳофаза қилиш, табиий ресурслардан оқилона фойдланиш ва уларни қайта тиклаш. Республика илмий-амалий конференцитя материаллари. 21 апрел.2018 й Бухоро. 443-444 б
14.Ўрта-махсус таълим тизимида жисмоний тарбия фанини ўрганишда узвийликни таъминлаш . Жисмоний тарбия ва спорт соҳасини ривожлантириш истиқболлари: муаммо ва ечимлар. Республика илмий-амалий конференцитя материаллари. 20-21 апрел.2018 й Бухоро. 28-29
15.Гуманизация образования как социальная проблема . Folia Comeniana Вестник Польско-Украинской науково-дослидной лаборатории дидактики имени Я.А.Коменского Украина. 25-28
16.А.Н.Фаробийнинг таълимий ахлоқий қарашларининг ҳозирги кундаги аҳамияти. БухДу анъанавий 62 – илмий назарий анжумани. Бухоро. 2018
17.Основи направлении образовательного туризма. “Туризм ва иқтисодиёт тармоқлар интеграция-си”мавзусидаги халқаро илмий-амалий конференция. Бухоро. 2018 Б. 353-354
18.Замонавий туризмда хизматларнинг фаолият турлари бўйича таснифи. “Туризм ва иқтисодиёт тармоқлар интеграция-си”мавзусидаги халқаро илмий-амалий конференция. Бухоро. 2018 Б. 161-163
19.Особенности воспитания и школы в Бухарском ханстве «Modern problems and prospects for the development of science», Vienna 2018. 111-11
20.Воспитание и школа в XVI-XVII вв. в Бухарском ханстве //ББК 74.48 Р 76. – С. 163.
21.Социально-педагогическое исследование выявления уровня знаний об организаторских качествах педагогов профессиональных учреждений //Вопросы науки и образования. – 2021. – №. 12 (137). – С. 14-19.
22.Естественно-научные взгляды ар Беруни //Символ науки. – 2021. – №. 4. – С. 125-126.
23.Особенности воспитания и школы в xvi-xvii вв. бухарском ханстве //Вестник науки и образования. – 2020. – №. 12-2 (90).
24.Психологическая служба в дошкольных учреждениях //Россия-Узбекистан. Международные образовательные и социально-культурные технологии: векторы развития. – 2019. – С. 121-122.
25.А. Авлони-просветитель, педагог и реформатор школы //Вопросы науки и образования. – С. 34.
26.Вклад ар Беруни в естественные науки //Ответственный редактор. – 2020. – С. 36.