Labor activity: 21 years Pedagogical activity: 17 years
Information about the teacher in 1998 she graduated from the Bukhara Technological Institute of Food and Light Industry as an engineer-teacher. In 2000-2001, she worked as a trainee researcher at the Bukhara Technological Institute of Food and Light Industry.
In 2002-2006, she studied full-time postgraduate studies at the Bukhara Technological Institute of Food and Light Industry. 2006-2008 was a participant in a grant called "GNIP A-3-102 Development of a technology for the training module for the professional training of junior specialists, organizing its training in the training system and monitoring its creation in the system of secondary specialized vocational education."
In 2007 she successfully defended her Ph.D. thesis on the topic "Technologies of modular training in the professional training of junior specialists." In 2016, having taken part in the competition "The Best Teacher of the University", she took first place on the scale of the Bukhara Institute of Engineering and Technology. In 2019, she successfully defended her doctoral dissertation (DSc) on the topic "Technology for ensuring the continuity of learning in the system of continuing professional
In 2006-2020 she worked at the Bukhara Institute of Engineering and Technology as an assistant, senior lecturer, associate professor.
Currently works as an associate professor of the Pedagogy department of the faculty of Pedagogical education of the Bukhara state university. For her work, she has published more than a hundred scientific articles and theses, 1 textbook, 2 manuals, 5 monographs, 2 teaching aids.
1.Составление педагогико-технологической карты - завершающий этап проектирования педагогической технологии. «Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании». Тезисы докладов 8-й Российской научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2000.- С.9-10.
2.Модульная технология обучения, основанная на системно-деятельностном подходе. «Академик лицей ва касб-ҳунар коллежлари педагоглари малакасини оширишнинг замонавий таълим технологиялари». МДҲ олимлари иштироқидаги анжуман материаллари. – Бухоро, Бух ОО ва ЕСТИ, 2001. 97-98 с.
3.Тизимли фаолият ёндашуви асосидаги модули ўқитиш технологияси. «Тўқимачилик ва енгил саноат янги технологиялари ва материаллари».Халқаро илмий-амалий анжуман материаллари. - Бухоро, Бух ОО ва ЕСТИ, 2001. 258-263 б.
4.Янги педагогик технологиялар фанининг блок-схемаси ва педагогик-технологик картаси. «Янги технологиялар – иқтисодий тараққиётнинг асосий омили». Республика илмий-амалий анжумани материаллари. – Наманган, Нам ИПИ, 2003. 121-123 б.
5.Тизимли фаолият ёндашуви асосидаги модулли ўқитиш технологияси. «Янги технологиялар – иқтисодий тараққиётнинг асосий омили». Республика илмий-амалий анжуман материаллари. - Наманган, Нам ИПИ. 2003. 123-124 б.
6.Модулли ўқитиш технологисининг асосий тамойиллари. "Илмий ахборотлар" Журнал. Бухоро Давлат Университети. № 1. 2004. 84 - 86 б. Обеспечение качества подготовки младших специалистов на основе разработки и использования обучающих модулей.
7.“Илмий ахборотлар" Журнал. Бухоро Давлат Университети. № 4. 2005. 56 - 59 б.
8.Касбий фанларни модулли ўқитиш технологияси. «Касб-ҳунар таълими” Журнал. Тошкент, 2005. - № 6. –23 б.
9.Технологии модульного обучения при профессиональной подготовке младших специалистов. "Ўрта маҳсус, касб-ҳунар таълими тизимида замонавий ўқитиш технологияларини ишлаб чиқиш ва ўқув адабиётларининг Янги авлодини яратиш муаммолари". Республика илмий-амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2006 й. 121-122 б.
10.Использование принципа неразрывности при разработке нормативной документации. "Ўрта маҳсус, касб-ҳунар таълими тизимида замонавий ўқитиш технологияларини ишлаб чиқиш ва ўқув адабиётларининг Янги авлодини яратиш муаммолари". Республика илмий-амалий анжуманининг материаллари. Бухоро, 2006 й. 135-136 б.
11.Эффективность системы - деятельностного перехода в технологии модульного обучения младших специалистов. "Ўрта маҳсус, касб-ҳунар таълими тизимида янги педагогик технологиялар: муаммолар ва ечимлар" Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2006. 5-6 б.
12.Ўқув мақсадларининг тоифалари асосида таълимнинг узвийлигини таъминлаш. "Ўрта маҳсус, касб-ҳунар таълими тизимида янги педагогик технологиялар: муаммолар ва ечимлар" Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2006. 30 – 31 б.
13.Касб-ҳунар коллежларида замонавий ўқув жараёнини ташкил этиш асослари. "Ўрта маҳсус, касб-ҳунар таълими тизимида янги педагогик технологиялар: муаммолар ва ечимлар” Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2006. 121 – 123 б.
14.Касбий тайёрлашда модулли ўқитиш технологияларидан фойдаланиш. Узлуксиз таълим “ илмий-услубий журнали. Тошкент, №1. 2006. 109-111 б.
15.Формирование уточнённых учебных целей при проектирование педагогической технологии. “Фан ва ишлаб чиқариш интеграциялашни жадаллаштириш муаммолари” Республика илмий-амалий анжуман материалари, Бухоро, 2007. 311-313 б.
16.Проектирование мониторинга в достижении учебных целей в педагогической технологии. Фан ва ишлаб чиқариш интеграциялашни жадаллаштириш муаммолари” Республика илмий-амалий анжуман материалари, Бухоро, 2007. 312-314 б.
17.Узлуксиз таълим тизимида ўқитиш узвийлигини технологияси. “Чет тиларни нофилологик олий ўқув юртларида ўқитиш масалалари ва муамолари”. Республика илмий-амалий анжуман материалари, Бухоро, 2007. 13- б.
18.Педагогик технологияларнинг илмий асослари. Касб-ҳунар таълими Журнал.-Тошкент,. 2007. №3.-Б. 3-4.
19.Технология неразрывности обучения в системе среднего специального и высшего профессионального образования. Совет ректоров. Журнал. Специализированное профессиональное издание для руководителей вузов. Москва,- 2009. № 11.-С. 70 - 77.
20.Ихтисосликни ўргатувчи модулларга асосланган ўқув адабиётларини яратиш технологияси. «XXI асрда фан ва технологияларнинг стратегияси ҳамда тараққиёти”. Республика илмий-амалий анжуман материалари. Бухоро, 2009. 77-78 б.
21.Модулли тушунчасининг рпвожланиши. “XXI асрда фан ва технологияларнинг стратегияси ҳамда тараққиёти” Республика илмий-амалий анжуман материалари. Бухоро, 2009. 79-80 б
22.Кадрлар малакасини ошириш ва уларни қайта тайёрлаш тизимида янги педагогик технологияларни ўргатишни ташкил этиш тажрибаси. “Олий ва касб-хунар таълими тизими учун замонавий ўқув адабиётларини яратиш ҳамда сифатини баҳолаш муаммолари”. Республика илмий-амалий анжумани мақолалар тўплами. Бухоро. 2010. 469-470 б.
23.Вопросы совершенствования учебно-нормативной документации высшего и среднеспециального профессионального образования на основе принципов технологии неразрывности обучения. Олий ва касб-хунар таълими тизими учун замонавий ўқув адабиётларини яратиш ҳамда сифатини баҳолаш муаммолари”. Республика илмий-амалий анжумани мақолалар тўплами. Бухоро. 2010.. 468-469 б.
24.Мотивацияни шакллантириш омиллари. Бухоро давлат университети.
25.Принцип неразрывности обучения в системе непрерывного профессиона-льного образования. “Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании” Тезисы докладов 16-й Всероссийской начно-практической конференции 23-25 ноября. Екатеринбург 2010, 199-200 с.
26.Дифференциация содержания учебного материала в системе непрерывного профессионального образования на основе современной педагогической таксономии. “Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании”. Тезисы докладов 17-й Всероссийской начно-практической конференции 22-24 ноября. Екатеринбург 2011, 144-145 с.
27.Современная таксономия учебных целей для систем срелнего и высшего профессионального образования. Вестник Учебно-методического объединении по профессионально-педагогическому образованию. Екатеринбург .2011. №1.233-235 с.
28.Технологии неразрывности обучения, основанная на деятельностном подходе-как важнейший фактор обеспечении неразрывности обучения и производства. “Тақдиримсан, бахтимсан, эркин ва обод ватан”. Илмий-назарий анжуман. Бухоро, 2012. 183-184 б.
29.Обеспечение неразрывности содержания обучения в системе непрерывного профессионального с использованием современной педагогической таксономии. “Ўзбекистон Республикасида таълимнинг узлуксизлиги ва узвийлигини таъминлаш:ютуқ ва муаммолар”. Республика илмий-амалий анжумани маъруза тезислари тўплами. Тошкент, 2012. 66-67 б.
30.Усовершенствованная таксономия Б. Блума для формирования учебных целей в педагогической технологии. “Педагогик таълим”. Журнал.- Тошкент, 2012. №5.- Б. 43-46.
31.Теоретические основы технологии неразрывности обучения в системе непрерывного профессионального образования. “Педагогик таълим”. Журнал.- Тошкент, 2012. №6.- Б. 48-52.
32.Восточные истоки возрождение научно-технического прогресса. «Юқори технологияга асосланган техник ва технологянинг жараёни. Моделаштиришнинг замонавий муамолари”. Бухоро, 2013. 26-27 б.
33.Метрологическое обеспечение производства в нефтегазовой отрасли. “Нефть ва газ” журнал. Тошкент, 2013. № 4.-Б.- 63.
34.Технология неразрывности обучения в системе непрерывного профессионального образования, основанная на педагогической таксономии. «Молодежь в науке и культуре XXI века». Материалы международного научно-творческого форума 6–8 ноября. Челябенск, 2014. 16-18 б.
35.Научные основы унификации нормативных показателей уровня усвоения учебного материала в системе «ПК-ВУЗ». «Актуальные программы сотрудничества высших и средне - специальных, профессиональных образовательных учреждений». Сборник трудов Республиканской научно-практической конференции. Ташкент, 2014. 120-123 с.
36.Шахсга йўналтирилган ўқитиш технологяларнинг моҳияти. “Соғлом бола йилига бағишланган профессор - ўқитувчилар, катта илмий ходим изланувилар ва магистрлар илмий-амалий анжуман материаллари”. Бухоро, 2014. 378-379 б.
37.Замонавий мутахассисларни тайёрлашда илмий техник тараққиётнинг талаби. “Соғлом бола йилига бағишланган профессор - ўқитувчилар, катта илмий ходим изланувилар ва магистрлар илмий-амалий анжуман материаллари”. Бухоро, 2014. 354-356 б.
38.Структура и состав технологии неразрывности обучения в системе «ПК-ВУЗ». «Актуальные программы сотрудничества высших и средне - специальных, профессиональных образовательных учреждений». Сборник трудов Республиканской научно-практической конференции. Ташкент, 2014. 208-210 с.
39.Всеобщие среднеспециальноее, образование мотивирующий фактор самообрзоавания и профессиональной мобильности. “Социально-профессиональная мобильность в XXI веке. Международная конференция”. Екатеринбург 2014. 36-38 с..
40.Ўқув мақсадларнинг замонавий таксономияси ва ундан касб-хунар коллежларида фойдаланиш технологияси. “Педагогик маҳорат”. Журнал.-Бухоро, 2014 .№ 3-Б. 7-10.
41.Теоретические основы технологии неразрывности обучения. “Илм ва фан тараққиётида олима аёлларнинг тутган ўрни ва роли”. Республика илмий-амалий анжумани материаллари. 20-21 ноябрь Бухоро, 2014. 248-250 б.
42.Юксак маънавиятли, баркамол авлодни тарбиялашда кексаларимизнинг ўғитлари “Нуронийлар-юрт фахри, файзу баракаси”. Республика илмий - назарий конференцияси. Бухоро, 2015. 208-209 б.
43.Мақсадлар таксономияси–таълим самарадорлигини оширишнинг муҳим омили. “Ўрта махсус касб-ҳунар таълими жараёнида сифат ва самарадорлгини оширишнинг долзарб муаммолари”. Республика илмий-амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2015. 37 – 38 б.
44.Реализация технологии неразрывности обучения при создании учебной литературы для системы непрерывного профессионального образования. “Ўрта махсус касб-ҳунар таълими жараёнида сифат ва самарадорлткни оширишнинг долзарб муаммолари”. Республика илмий – назарий анжумани материаллари. Бухоро, 2015. 41-42 б.
45.Ўқитиш самарадорлигини оширишда мотивацияни ўрини. “Касб-ҳунар таълим ўқитувчиларини тайёрлаш муаммолари ва ривожлантириш истиқболлари”. Республика илмий – амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2015. 108-111 б.
46.Теоретические аспекты модульной технологии обучения, основанная на предметно-деятельностном подходе. “Касб-ҳунар таълим ўқитувчиларини тайёрлаш муаммолари ва ривожлантириш истиқболлари”. Республика илмий – амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2015. 111-112 б.
47.Характеристика личносто-ориентированных технологий обучения. “Касб-ҳунар таълим ўқитувчиларини тайёрлаш муаммолари ва ривожлантириш истиқболлари”. Республика илмий – амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2015. 112-113 б.
48.Модулли ўқитишнинг мохияти. “Олий ва ўрта махсу, касб ҳунар таълими муассасалари ҳамкорлигининг долзарб муаммолари”. Республика илмий – амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2016. 582-583 б.
49.Современная таксономия учебных целей, для разработки технологии неразрывности обучения. “Олий ва ўрта махсу, касб ҳунар таълими муассасалари ҳамкорлигининг долзарб муаммолари”. Республика илмий – амалий анжумани материаллари. Бухоро, 2016. 583-585 б.
50.Сущность и принципы личностно-ориентированных технологий обучния. “Олий ва ўрта махсу, касб ҳунар таълими муассасалари ҳамкорлигининг долзарб муаммолари”. Республика илмий – амалий анжуман материаллари. Бухоро, 2016. 585-587 б.
51.Определение методов обучения, учебных целей педагога и студента при организации учебного процесса основанного на использовании педагогической таксономии. “Фан ва технологиялар” Журнал.- Бухоро, 2016. № 2.-Б.157-163.
52.Принципы педагогической технологии. «Наука и образование в XXI веке». Сборник научных статей республиканского второго-профессорского-преподавательского и научно-исследовательского состава высших и среднеспециальных учебных заведений. Ташкент, 2017. 91-96 с.
53.Подготовка высококвалифицированных специалистов в интересах общества. “Халқ манфаатлари олий қадрият”. Республика илмий-назарий конференцияси материаллари. Бухоро, 2017. 101-103 б.
54.Узлуксиз касб-ҳунар таълими тизимида фаннинг мақсад ва вазифалари, талабаларнинг билим, кўникма ва малакаларига қўйиладиган талабларни аниқлаштириш. “Касбим менинг-фахрим менинг”. Илмий – амалий анжуман материаллари. Бухоро, 2017 14-17 б.
55.“Представление”-как первая категория учебных целей в системе непрерывного профессионального образования. “Касбим менинг-фахрим менинг”. Илмий – амалий анжуман материаллари. Бухоро, 2017.185-186 б.
56.Муаммоли ўқитиш - шахсга йўналтирилган ўқитиш технология турлардан бири. “Фан, таълим ва ишлаб чиқариш инновацион ҳамкорлигини ривожлантириш муаммоллари ва ечимлари”профессор- ўқитувчилар, катта илмий ходим-изланувчилар, магистрлар ва талабалар илмий амалий анжуман материаллари”. Бухоро-2017. 636-637 б.
57.Разработка теоретических положений технологии неразрывности обучения основанной на педагогической таксономии. “Олий ва Ўрта махсус, касб-ҳунар таълим тизимида қайта тайёрлаш ва малака ошиишнинг модернизациялашган дидактик мухити”. Республика илмий-назарий анжуманинг материаллари тўплами. Бухоро 2017.51- 52. б.
58.Развитие педагогической таксономии Б. Блума в соответствии с требованиями современного интенсивног научно-технического прогресса. “Психология”. Журнал. Бух. ГУ. № 2 (26) 2017, 38-41 с.
59.Imom Buxoriy ta`limotida uzluksiz ta`lim g`oyasining irmoqlari. “Ilmiy axborotnoma”. Журнал. Самарканд, 2017.- № 4.- С.152-154.
60.Неразрывность обучения – востребованный принцип организации эффективного функционирования системы непрерывного профссионального образования. Современное образование». Журнал. Ташкент, 2017. - № 10.- С. 3-8.
61.Системный подход при определении методов обучения и качества усвоения учебного материала. “Педагогик маҳорат”.Журнал. Бухара, 2017. - № 4. Б. 16-19.
62.Таксономия учебных целей для современного учебного процесса системы среднеспециального и высшеего профессионального образования. «Проблемы современного образования», Электронный журнал.- Москва, 2017. № 3.-С.76-81.
63.Theretical Bases of Technology Inextricably Training in System of Contining Education Eastern European Scientific Journal. Ausgabe 1-2017. 267-270 p.
64.Концепция непрерывного образования и состояние неразрывности содержания обучения в системе непрерывного профессионального образования «ПК-ВУЗ» “Ilim ham jamiye”t. Журнал.-Коракалпакистон, 2018, № 1.-С. 81-83.
65.Методика разработки уточнённых учебных целей в программах образовательных дисциплин в системе непрерывного образования. “Педагогик маҳорат”. Журнал.- Бухоро, 2018. № 1.- Б. 34-36.
66.Теоретические положения инновационной технологии неразрывности обучения Муғалим ҳам узлуксиз билимлендириў.– Нукус, - 2019.-№ 5.-С 16-21.
67.Инновационые решения инженерно-технологических проблем современного производства. Международная научная конференция. тапы развития компетентностного подхода в высшем образовании и зарождение категории «Иноязычная профессиональная коммуникативная компетентность студентов» Бухара, 2019.C. 643-645.
68.Реализация системного подхода при определении методов обучения и качества усвоения учебного материала в технологии неразрывности обучения
69.Инновационые пути решеия актуальных проблем развития пищевой и нефтегазохимической промышлености. Международная научно-практическая конференция. Том 1.Бухара, 2020.C. 664-667.
70.Неразрывность обучения в системе “колледж-высшее образовательное учреждение”. Инновационые пути решеия актуальных проблем развития пищевой и нефтегазохимической промышлености. Международная научно-практическая конференция. Том 1.Бухара, 2020.C. 667-670.
71.Технология проблемного обучения. Инновационые пути решеия актуальных проблем развития пищевой и нефтегазохимической промышлености. Международная научно-практическая конференция. Том 2.Бухара, 2020.C. 501-504.
72.Сущность и принципы личностно-ориентированных технологий обучения.Инновационые пути решеия актуальных проблем развития пищевой и нефтегазохимической промышлености. Международная научно-практическая конференция Бухара. Том 2. 2020-.C.507-510.
73.Теоретические основы педагогической технологии. Международные образовательные, научные и социально –культурные технологии: векторы развития. Международная научно-практическая конференция профессорско-преподовательского состова молодых учёных России и Узбекистана. Челябенск-Ташкент-Бухара-Самапканд. 2020. С. 77-81.
74.Неразрывность обучения-один из важнейших факторов эффективности повышения подготовки высококвалифицированых специалистов. Качество подготовки специалистов в техническом университете. Материала V Международной научно-методической конференции. Могилёв. 2020 С.62-64.
75.Инновационные технологии неразрывности обучения. Самарканд вилоятини инновацион ривожлантириш-муаммо ва ечимлар. Республика илмий-амалий анжуман материаллари. Самарқанд, 2020.C. 34-36.
76.Theoretical positions of pedagogical technology. Elsevier. Tematics journal of Education ISSN 2249-9822 Vol-5-Issue-1- January -2021 С. 86-94.
77.Основы кредитной технологии. Ижтимоий соҳани модернизациялаш контекстида педагогик таълим тараққиёти: муаммо ва истиқболлар. Республика илмий-амалий анжуман материаллари.Бухоро. 2021.С. 60-70
78.Научные основы модульного обучения. Ижтимоий соҳани модернизациялаш контекстида педагогик таълим тараққиёти: муаммо ва истиқболлар. Республика илмий-амалий анжуман материаллари.Бухоро. 2021.С. 75-76
79.Развитие теоретических положений таксономии учебных целей
80.“Педагогик маҳорат”. Журнал.- Бухоро, 2021. № 4.- Б. 76-80.
81.Сущность компьютерных технологий обучения. Дошкольное образование в период цифровой экономики: реформы, приоритетные направления, достижения и планы. Международная научная онлайн конференция Навоий. 2021.С. 48.
82.Роль педагогических технологий в развитии современного образования. Янги ўзбекистонда педагогика фанини инновацион ривожлантириш истиқболлари: назария ва амалиёт мавзусидаги илмий-амалий конференция материаллари. Тошкет. 2021. С. 242-244.
83.Илмий -техник тараққиёт жадаллашган даврда -шахсга йўналтирилган ўқитиш технологияларнинг ўрни. Янгиланаётган ўзбекистонда фан, таълим ва инновaция уйғунлиги мавзусидаги республика 6-сон кўп тармоқли илмий- масофавий онлайн конференцияси 1-қисм материаллари. Тошкент. 2021. С. 128-132.
84.Касб-хунар коллежларида касбий фанларнинг модулли ўқитиш технологиялари. Ўқув-методик қулланма. «Янги аср авлоди» нашриёти, Тошкент- 2005. - 88 б.
85.Тўқимачилик ишлаб-чиқариш касб соҳасининг ўраш ускуналари оператори ихтисослигига тайёрлаш учун ўргатувчи модуллари. Ўқув қулланма. «Илм-Зиё» Тошкент- 2006. - 255 б.
86.Pedagogik texnologiya. Дарслик. «Fan va texnologiya», Toshkent -2012 y. 208 b
87.Педагогик технологиялар. Ўқув қўлланма. «Янги аср авлоди» нашриёти, Тошкент- 2005. - 88 б. “Фан ва технология” нашриёти, Тошкент-2007. 98 б.
88.«Fan va texnologiya», Toshkent -2012 y. 208 b.
89.Исмоил Ал-Бухорий таълимотида узлуксиз таълим ғояси ва замонавий ўқитиш технологияларининг ирмоқлари. Истоки идеи непрерывного образования и современных технологий обучения в учении Исмоила Аль-Бухари. Монография.
90.“Фан ва технология” нашриёти, Тошкент-2012 . 72 б.
91.Дидактика бошланиши. Қўлланма. “Фан ва технология” нашриёти, Тошкент- 2014. 132 б.
92.Узлуксиз касб -ҳунар таълими тизимида ўқув материаллар мажмуасини ишлаб чиқиш технологияси. Ўқув методик қўлланма. “Фан ва технология” нашриёти, Тошкент-2015. 171 б.
93.Теоретические основы и технология обеспечения неразрывности обучения в системе непрерывного профессионального образования. Монография. “Фан ва технология” нашриёти. Практикум по педагогической
таксономии Методик қўлланма Тошкент-2018. 140 б. "Бухоро вилояти босмохонаси МЧЖ". Бухоро. -2021.60 б.
94.Развитие теоретических положений таксономии учебных целей в соответствии с современными требованиями непрерывного профессионального образования. Scientific progress. Журнал.- Тошкент, 2021. № 11.- б. 5—12
95.Развитие теоретических положений таксономии учебных целей. pedagogik mahorat. Журнал.- Tошкент, 2021. № 4.- б. 76-80.
96.Теоретические основы усовершенствованной таксономии учебных целей в соответствии с современными требованиями научного технического прогресса. “Экономика и Социум”. Журнал.- Россия, 2022. № 5.- Б. 1060--1066.
97.Требования научно-технического прогресса к системе образования. Scientific progress. Журнал.- Тошкент, 2022. № 3.- б. 128—133
98.Hamkorlik pedagogikasidan foydalanishning jihatlari. студенческий вестник. Журнал.-Россия, 2022. № 3.- б. 51—54
99.Oilada bolani tanqidiy fikrlashi rivojlantirish.. o qituvchi. Журнал.-Тошкент―-2022.41-46 б.
100.Теоретические основы и технологии модульного обучения. Монография. "Бухоро вилояти босмохонаси МЧЖ". Бухоро. -2022. 100 б.