Labor activity: 8 years Pedagogical activity: 7 years
Born on September 21, 1990 in Shakhrisabz region. In 2013 he graduated from Bukhara State University with a degree in Primary Education and Sports, Educational Work, in 2016 he graduated from Bukhara State University with a degree in Master of Theory and History of Pedagogy.
Since 2016, she has been working as a teacher at the Pedagogy Department of the Bukhara State University.
Published more than 60 scientific papers, including two monographs, 1 textbook, 4 manuals, 1 electronic textbook, 12 articles included in the list of scientific peer-reviewed journals of the Higher Attestation Commission of the Republic of Uzbekistan, scientific and methodological articles, abstracts of published scientific and theoretical conferences of the Republic of Uzbekistan and for abroad.
Awarded with several letters of thanks for active participation in cooperation between the Bukhara State University and the Chilyabinsk Institute of Culture and Art.
2020 - completed a refresher course at the Industry Center for Retraining and Advanced Training of Pedagogical Personnel at the Tashkent State Pedagogical University named after Nizami
1.Ёшлар маънавиятини шакллантиришда пандномаларнинг аҳамият. Баркамол авлод-буюк юрт истиқболи // Республика илмий-амалий анжумани материаллари. -Бухоро: Бухоро, 2014 й. 57-58 бетлар
2.Болаларнинг соғлом ўсишлари учун уйин-машқлар билан тарбиялашда оиланинг ўрни ва масъулиятлари . Баркамол авлод-буюк юрт истиқболи // Республика илмий-амалий анжумани материаллари. -Бухоро: Бухоро, 2014 й. 525-527 бетлар
3.Ustoz-shogird мunosаbatlarida milliy qadriyatlarning uyg’unligi. Маданият ва таълим: давр мулоқоти // Республика илмий-амалий анжумани материаллари. -Бухоро: Дурдона, 2015 й. 560-561 бетлар
4.Раҳбар шахснинг касбий компетентлиги. Ўрта махсус касб-ҳунар таълими жараёнида сифат ва самарадорликни оширишнинг долзарб муаммолари // Республика илмий-амалий конференция материаллари. -Бухоро: Бухоро, 2015 й. 118-119 бетлар
5.Махсус фанлар бўйича фаоллаштирилган ўқитишни ташкил этиш. “Ўрта махсус касб-ҳунар таълими жараёнида сифат ва самарадорликни оширишнинг долзарб муаммолари” // Республика илмий-амалий конференция материаллари. -Бухоро: Бухоро, 2015 й., 70-71 бетлар
6.“Устоз-шогирд” тизимининг ўзига хос хусусиятлари. “Ўрта махсус касб-ҳунар таълими жараёнида сифат ва самарадорликни оширишнинг долзарб муаммолари” // Республика илмий-амалий конференция материаллари. -Бухоро: Бухоро, 2015 й., 137-138 бетлар
7.Предпосылки создание «Шохнома». “Историческое развитие и перспективы гуманизации образования” коллективная монография (коллектив авторов). "East West" Association for Advanced Studies and Higher Education GmbH, Vienna, Austria on acid-free paper, 2015, 112-114 ст.
8.Ўқувчиларнинг мустақил ишлашини фаоллаштиришда педагогик амалиётнинг аҳамияти . Ўрта махсус касб-ҳунар таълим тизимида амалиётини ташкил этиш ва битирувчиларни ишга жойлаштириш: муаммолар, ечимлар ва истиқболлари. // Республика илмий-амалий конференция материаллари –Тошкент: “Turon zamin ziyo”, 2015, 99-100-бетлар
9.Таълим муассасаси раҳбарининг касбий компетентлилиги. Ўрта махсус ва олий таълим тизимида фаолият кўрсатаётган педагог кадрларнинг касбий компетентлигини такомиллаштириш. // Республика илмий-амалий анжумани материаллари. -Бухоро: Дурдона, 2015 й. 317-318 бетлар
10.Ўқитувчи компетентлигини шакллантиришга йўналтирилган таълим парадигмаси. Ўрта махсус ва олий таълим тизимида фаолият кўрсатаётган педагог кадрларнинг касбий компетентлигини такомиллаштириш. // Республика илмий-амалий анжумани материаллари. -Бухоро: Дурдона, 2015 й. 362-363 бетлар
11.Шарқ мумтоз мероси мазмунида устоз-шогирд муносабатлари талқини //Наука, просвещение и культура в системе непрерывного образования: проблемы и решения по реализации государственной программы «Год внимания и заботы о старшем поколении» // материалы научно-практической конференции. материаллари –Тошкент, 2015, 80-83-ст.
12.Олий таълим тизимида “устоз-шогирд” мактаби анъаналарининг замонавий тенденциялари. Наука, просвещение и культура в системе непрерывного образования: проблемы и решения по реализации государственной программы «Год внимания и заботы о старшем поколении» // материалы научно-практической конференции. материаллари –Тошкент, 2015, 164-180-ст.
13.Маънавий-маърифий мерос мазмунида устоз-шогирд муносабатлари талқини. Маънавият – юксаклик тимсоли (мақолалар тўплами). –Бухоро: , 2015, 16-21-бетлар
14.Алишер Навои и его гуманистические идеи в поэме «Хайрат-Ул-Аброр» (смятение праведных). VII Лазаревские чтения «Лики традиционной культуры в современном культурном пространстве: полифония и диалог смыслов» // международной научной конференции, Челябинск, 3−6 июня 2015 года,
15.Духовно-просветительская роль медресе Мир Араб. Инновационная деятельность в образовании: Материалы X Международной научно-практической конференции. Часть I // под общей редакцией Г.П. Новиковой. – Ярославль-Москва: Издательство «Канцлер», 2016, с. 209–212.
16.Некоторые вопросы наставничества в педагогическом наследии Хусаина Воиза Кошифи. Социально-культурная деятельность: векторы исследовательских и практических перспектив: материалы Международной научно-практической конференции, 15 апреля 2016г. / КазГИК; науч.ред.: П.П. Терехов, Д.В.Шамсутдинова, Л.Ф. Мустафина. – Казань: Изд-во Бриг, 2016. с. 103-105
17.O`quvchilar salomatligini muhofaza qilish prinsiplari. Таълим жараёнида саломатликни муҳофаза қилувчи муҳитни яратишнинг педагогик хусусиятлари // Республика илмий-амалий анжуман материаллари. Бухоро: “Бухоро” нашриёти, 2016,
18.Ўқитувчи инновацион фаолиятини ташкил қилиш зарурияти. Олий ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълим тизимида қайта тайёрлаш ва малака оширишнинг модернизациялашган дидактик муҳити (2-том) / Бухоро давлат университети. - “Дурдона” нашриёти. 2017. 105-107 бетлар
19.Акмеологический подход учителя в новых условиях развития педагогики . Олий ва ўрта махсус, касб-ҳунар таълим тизимида қайта тайёрлаш ва малака оширишнинг модернизациялашган дидактик муҳити (2-том) / Бухоро давлат университети. - “Дурдона” нашриёти. 2017. 382-385 бетлар
20.Ўрта махсус, касб-ҳунар таълими ўқитувчиларининг мунтазам касбий ўз-ўзини такомиллаштириши муҳим йўналишлари . Замонавий таълим ва тарбия жараёнида ўқитишнинг янги инновацион усулларини амалиётга татбиқ этиш// республика илмий-амалий конференция. Бухоро тиббиёт институти. 12 май 2017 йил
21.Тарих зарварағида муҳрланган кутубхоналар . Узлуксиз таълим тизимида китобхонлик маданиятини ривожлантиришнинг долзарб масалалари// Республика илмий-амалий анжуман материаллари. Бухоро: “Бухоро” нашриёти, 2017, 58-66 бетлар
22.Ёшларни интеллектуал салоҳиятини ривожлантиришда мутолаа маданияти. Узлуксиз таълим тизимида китобхонлик маданиятини ривожлантиришнинг долзарб масалалари // Республика илмий-амалий анжуман материаллари. Бухоро: “Бухоро” нашриёти, 2017, 257-261 бетлар
23.Усулҳои ташкили кори мустақилонаи донишҷуён бо китоб . Узлуксиз таълим тизимида китобхонлик маданиятини ривожлантиришнинг долзарб масалалари // Республика илмий-амалий анжуман материаллари. Бухоро: “Бухоро” нашриёти, 2017, 280-283
24.Зардуштийлик таълимотида аёл эрки ва ҳуқуқлари талқини. Хотин – қизлар спорти: имкониятлар ва истиқболлар // Бухоро давлат университети. - “Дурдона” нашриёти. 2017., 262-264
25.Ўрта махсус, касб-ҳунар таълим муассасалари учун ўқув-методик мажмуаларнинг янги авлодини яратиш – давр талаби . “Касб-ҳунар таълими сифат ва самарадорлигини оширишнинг устувор йўналишлари: муаммо ва ечимлар” // Республика илмий-назарий анжумани. Бухоро: “Бухоро” нашриёти, 2017. 447-449
26.Касб-ҳунар коллежларида “устоз- шогирд” тизимининг ўзига хос хусусиятлари. “Касб-ҳунар таълими сифат ва самарадорлигини оширишнинг устувор йўналишлари: муаммо ва ечимлар” // Республика илмий-назарий анжумани. Бухоро: “Бухоро” нашриёти, 2017. 454-455
27.Методы воспитания в произведениях Алишера Наваи. Образование и культура: векторы сотрудничество. Сборник статей.2017 г./Челяб. гос. ин-т культуры, Бух. гос. университет; ответст. Е.В.Швачко., К.Ф.Абдуллаев –Челябинск, Бухара С.186-189
28.Решение проблемы идеи гуманизации дидактических отношений между учителем и учащимися в творчестве Хусейна Воиза Кошифи. "Actual problems of teaching humanitarian disciplines"/monograph / "East West" Association for Advances Studies and Higher Education GmbH, 2017 С.187-190
29.Болажон тафаккури . Услубий қўлланма. Бухоро: “Бухоро”, 2017
30.Развитие науки и литературы в государстве Саманидов. Этническая культура в современном мире. Вестник № 12., 4-7 ст
31.Pedagogik etikaning kategoriyalari va uning o`qituvchi faoliyatidagi o`rni. Pedagogik mahorat. 2017 yil, №4 79-83 betlar
32.Деятельность педагога по гуманизации учебно-воспитательного процесса. Научные школы. Молодежь в науке и культуре XXI в.: материалы междунар. науч.-творч. форума. 31 окт. – 3 нояб. 2017 г. / Челяб. гос. ин-т культуры; сост. Е. В. Швачко. – Челябинск: ЧГИК, 2017. 311-312 ст.
33.Шарқ мутафаккирлари таълимотлари мазмунидаги тарбиявий қадриятлар ва уларнинг бугунги кундаги аҳамияти. “Ёшларни миллий ва умуминсоний қадриятлар руҳида тарбиялашда маданият ва санъатнинг ўрни” мавзусида илмий-назарий анжуман материаллари, -Бухоро, 2017, 25-28 бетлар
34.Афкори педагогии С.Айнї дар тарбияи насли навраси. Конференсияи илмй-назариявии “Устод Айнй ва илму адабу фарҳанг” (Бахшида ба 140-солагии асосгузори адабиёти муосири тољик устод Садриддин Айнї), Душанбе, 2018
35.Асари “Духтарбача ёки Холида” (Қизбола ё ки Холида” ва аҳамияти таълимию тарбиявии он “Садриддин Айний ва ўзбек насри тараққиёти” мавзусидаги халқаро миқёсидаги илмий-амалий конференция материаллари // Бухоро, 2018 й. 168-170
36.Памятники Бухары – источник воспитания молодого поколения. V Международной научно-практической конференции «Современное общество: актуальные проблемы и перспективы развития в социокультурном пространстве» 26-29 марта 2018 г./ г. Чебоксары, 2018.
37.Нравственно-эстетическое воспитание учащихся средствами литературы . V Международной научно-практической конференции «Современное общество: актуальные проблемы и перспективы развития в социокультурном пространстве» 26-29 марта 2018 г./ г. Чебоксары, 2018.
38.Гуманизация дидактических отношений между учителем и учащимся в педагогических идеях востока. VIII Лазаревские чтения: «Лики традиционной культуры в современном культурном пространстве: ренессанс базовых ценностей?»: сб. материалов междунар. науч. конф. Челябинск, 27–28 февр. 2018 г. : в 2 ч. / М-во культуры Челяб. обл., М-во образования и науки Челяб. обл., Челяб. гос. ин-т культуры, Юж.-Урал. гос. гуманитар.-пед. ун-т, Челяб. гос. ун-т, Челяб. гос. Центр нар. творчества; сост. Л. Н. Лазарева. – Челябинск: ЧГИК, 2018. – Ч. II. – 227 с.
39.Mutaxassislik fanlardan kurs ishlarini tayyorlash: metodik qo’llanma. –Buxoro: “Sadriddin Salim Buxoriy” Durdona nashriyoti, 2019. -244 b.
40.Формирование правильной осанки ребенка в семье //Вестник науки и образования. – 2020. – №. 21-3 (99).
41.Памятники Бухары-источник воспитания молодого поколения //Проблемы современной науки и образования. – 2020. – №. 11 (156).
42.Школьный музей как средство нравственно-эстетического воспитания школьников //Вестник науки и образования. – 2020. – №. 10-4 (88). – С. 60-64.
43.Вопросы нравственного воспитания в эпоху Саманидов //Наука, техника и образование. – 2020. – №. 3 (67).
44.Абушакур Балхийнинг «Офариннома» асарида ахлоқий ғояларнинг ифодаланиши // “Ижтимоий соҳани модернизациялаш контекстида педагогик таълим тараққиёти: муаммо ва истиқболлар”. Республика илмий-амалий анжуман материаллари, 2021 йил 28 май
45.Сомонийлар даври мутафаккирларининг фалсафий-ижтимоий қарашларида таълим ва тарбия масалалари // Ilm sarchashmalari, 5.2021, 33-37
46.Somoniylar davrida ta’lim tizimi va mazmuni // Педагогик маҳорат, 2021й, 65-69
47.Boshlangʻich sinflarda oʻquvchilar bilimini nazorat qilish va baholash tamoyillari // Бошланғич таълимга рақамли технологияларни татбиқ этишнинг замонавий тенденциялари ва ривожланиш омиллари халқаро миқёсидаги илмий-амалий анжуман материаллари, 2021 йил, 1 -2 апрель, Бухоро - 2021
48.Вопросы духовно-нравственного воспитания в эпоху Саманидов //Россия – Узбекистан – Таджикистан: Актуальные проблемы межкультурных коммуникаций: Сохраняя прошлое, создаём будущее: сб. материалов междунар. науч. конф. /-Самарканд, 2021, 32-36 ст
49.Педагогик мулоқот касбий компетентликнинг муҳим омили. Профессионал таълим муассасаларида дуал таълимни ташкил этишнинг замонавий тенденциялари ва ривожланиш омиллари //Республика илмий-амалий конференция материаллари, -Бухоро, 2021, 360-362
50.Духовно-просветительская политика государства Саманидов // Россия - Таджикистан – Узбекистан: Молодежь и развитие духовной культуры общества: актуальные проблемы и перспективы их решения: сб. материалов междунар. науч. конф. / под ред. В. Я. Рушанина, М.З. Низоми, И.М. Тухтасинова И.Ж. Юлдашева, О.Х. Хамидова, Ж. Гульназарзода, Ш.М. Тохтасимова; сост. Б. С. Сафаралиев, М.Р. Холов. Душанбе, 2022 , 178-182 ст
51.Сомонийлар даврида таълим ва тарбиянинг ўзига хос хусусиятлари // Образование и инновационные исследования, 2022 год №2, 155-159 бетлар
52.O’zaro darslarni tahlil qilish kasbiy mahoratni oshirishning vositasi sifatida. Таълим ва инноватцион тадқиқотлар//2022/6-coн
53.Abushakur Balxiyning “Ofarinnoma” asarida ma’naviy-axloqiy tarbiya masalalari. Pedagogik mahorat, 2022, Maxsus son, 45-48 bet
Textbook
1.Pedagogika va psixologiya fanlarini o’qitish metodikasi: darslik. –Buxoro: “Buxoro determinant” Kamolot nashriyoti, 2022. -348 b.
Tutorials
1.Pedagogika va psixologiya fanlarini o’qitish metodikasi: o’quv qo’llanma. –Buxoro: “Sadriddin Salim Buxoriy” Durdona nashriyoti, 2019. -244 b.
2.Pedagogika va psixologiya fanlarini o’qitish metodikasi: o’quv qo’llanma. –Buxoro: “Buxoro determinant” Kamolot nashriyoti, 2022. -276 b.
3.Pedagogika va psixologiya fanlarini o’qitish metodikasi: sirtqi ta’lim yo’nalishi talabalari uchun o’quv qo’llanma. –Buxoro: “Buxoro determinant” Kamolot nashriyoti, 2022. -250 b.
4.Pedagogika nazariyasi va tarixi /Sh.Olimov, Q.Abdullayev, B.Jurayev: o’quv qo’llanma. –Buxoro: “Buxoro determinant” Kamolot nashriyoti, 2022. -267 b.