Ish faoliyati: 20 yil Pedagogik faoliyati: 20 yil
Kuldashova Navbaxor Bobokulovna 1981 yil 22 martda Buxoro viloyati Buxoro shahrida tug’ilgan. 1987-1998 yillarda G’ijduvon tumanidagi 62-ixtisoslashtirilgan maxsus maktabda, 1998-2002 yillarda Mirzo Ulug’bek nomidagi O’zbekiston Milliy Universitetining Xorijiy filologiya fakultetining fransuz filologiyasi ta’lim yo’nalishi bakalavriat bosqichini, Mirzo Ulug’bek nomidagi O’zbekiston Milliy Universitetining Lingvistika (fransuz tili) mutaxassisligi bo’yicha magistraturani tugatgan. 2002-2008 yillarda G’ijduvon tumanidagi 62-ixtisoslashtirilgan maxsus maktab fransuz tili o’qituvchisi, 2011-2018 yillarda Nemis va fransuz tillari kafedrasi o’qituvchisi,2018-2020 yillarda10.00.06-Qiyosiy adabiyotshunoslik,chog’ishtirma tilshunoslik va tarjimashunoslik ixtisosligi bo’yicha tayanch doktoranturada tahsil oldi. 2021 yilda 10.00.06-Qiyosiy adabiyotshunoslik, chog’ishtirma tilshunoslik va tarjimashunoslik ixtisosligi bo’yicha filologiya fanlari bo’yicha falsafa doktori (PhD) diplomiga ega bo’ldi. 2020 yildan Buxoro davlat universiteti Xorijiy tillar fakulteti Nemis va fransuz tillari kafedrasi (PhD) katta o’qituvchisi lavozimida faoliyat faoliyat yuritdi. 2022 yildan boshlab Fransuz filologiyasi dotsenti lavozimida ishlab kelmoqda.
Til aspektlari amaliyoti (Amaliy fonetika, Amaliy grammatika)
Tili o‘rganilayotgan mamlakat adabiyoti
Zamonaviy lingvistika
Qiyosiy tilshunoslik(fransuz tili)
1.Lexic-semantic Features of Sport Terms. Scopus рўйхатидаги International Journal of Engineering and Advanced Technology ( ISSN: 2249 – 8958,Volume –8, Issue –5S3 July 2019) India. – P.376 – 379.
2.La terminologie est l’ensenmble des activités théoriques. Илм сарчашмалари. –Урганч, 2019 – № 10. – Б. 147–151.
3.Замонавий лингвистика ва терминология ҳақидаги назарий қарашлар. Наманган давлат университети илмий ахборотномаси–Наманган , 2020. – №2 – Б. 210 – 215.
4.Some different difficulties in sports exercises. Theoretical &Applied Science. International Scientific Journal. Scopus ASJC: 1000 – Philadelphia, USA–2019. №12 (80) – P. 382–384.
5.Theoretical view points of linguists on terminology. Theoretical &Applied Science. International Scientific Journal p-ISSN: 2308-4944 Scopus ASJC:1000 – Philadelphia, USA. – 2019 – № 12 (80) – P. 385 – 387.
6.Замонавий лингвистика ва терминология. ЎзМУ хабарлари – Тошкент, 2019 . – №1/1 – Б. 124 – 128.
7.Valeur de la terminologie dans la linguistique. БухДУ илмий ахбороти. – Бухоро, 2019. – №3. – Б.135–138
8.Кураш–ўзбек халқининг миллий спорт тури. Modern scientific challenges and trends.issus 3 ISBN 978–1–9997898–5–5 London, 2018. – P. 9–12.
9.Le sport est un phenomene universel dns le temps et dans l’espace humain. Modern scientific challenges and trends. issus 3 ISBN 978-1-9997898-5-5 London, 2018. – P. 39–41.
10.Тилшуносликда терминологиянинг талқини. Таълим тизимида чет тилларни ўрганишнинг замонавий муаммолари ва истиқболлари мавзусидаги халқаро илмий-амалий анжуман Бухоро, 2020. – Б. 241 – 244.
11.Спорт терминологиясининг яратилиши ҳақида. Таълим тизимида чет тилларни ўрганишнинг замонавий муаммолари ва истиқболлари мавзусидаги халқаро илмий-амалий анжуман. – Бухоро, 2020. – Б. 244 – 246.
12.Спорт терминларига оид ўзбекча – французча изоҳли луғат. Бухоро, 2020.
13.Термин ва категория тушунчалари изоҳи тўғрисида Хорижий тилларни ўргатишда замонавий инновацион технологиялардан фойдаланишнинг мақсад ва вазифалари ҳамда долзарб усуллари. – Бухоро, 2020. – Б.74–76.
14.Kuldashova N.B., Kholikova N.N. The skill of recreating the style of author in translation(in the examples of J.H.Chase’s translated works) Книга на английском и русском языках. (УДК 81’25 ББК 81.2 К 90) Издательство «Перо» Москва, 2020.
16.Нутқда электрон адабиётларнинг ўрни. Актуалные исследования в современном мире. Сборник научных трудов. Выпуск 5(25) Часть 11. Переяслав-Хмельницкый, 2017. – С.101–102.
17.Le role «A» et «DE» en francais. Мирзо Улуғбек номидаги Ўзбекистон Миллий Университети Илмий мунозара:муаммо,ечим ва ютуқ.Республика илмий-амалий анжумани материаллари. Тошкент, 2017.–Б. 35–37.
18.Les problemes des parties du discours en francais. Навоий Давлат Педагогика институти Узлуксиз таълим тизимида хорижий тилларни ўқитиш тажрибаси ва истиқболлари. Навоий, 2017 –Б. 80–83.
18.Caracteristiques universelles du langage. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2017. –Б. 404–406.
19.L’importance de l’orale en classe du fle. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2017. –Б. 388–391.
20.L’utilisation des jeux une perspective d’apprentissage. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2017. –Б. 391–393.
21.Un peu sur l’apprentissage efficace. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2017. – Б. 393–395.
22.L’importance de l’orale en classe du fle en primaire. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро 2017. – Б. 395–397.
23.Bref historique de l’ortographe francaise. Республика илмий-амалий конференция материаллари. Бухоро, 2017. – Б. 410–412.
24.Муқобилсиз лексика ҳақида умумий тушунча. Бухоро Давлат Университети Таълим тизимининг барча босқичларида чет тилларни ўрганишни янада такомиллаштириш истиқболлари материаллар тўплами. Турон-Замин нашриёти.Тошкент, 2016 – Б. 165–167.
25.Француз адиблари асарларининг ўзбек тилига таржима қилиши. Бухоро Давлат Университети Таълим тизимининг барча босқичларида чет тилларни ўрганишни янада такомиллаштириш истиқболлари материаллар тўплами. Турон-Замин нашриёти. Тошкент,2016 –Б. 167–169.
26.Когнитиф тилшунослик ва матн тилшунослигининг ривожланиш босқичлари. Бухоро Давлат Университети Юқори малакали кадрлар тайёрлашнинг долзарб масалалари мавзусидаги илмий-амалий анжуман материаллари Бухоро, 2016 . – Б. 110–114.
27.Олий таълим муассасаларида креатифликни оширишнинг инновацион асослари. Бухоро Давлат Университети чет тилларини ўрганишнинг замонавий муаммолари ва истиқболлари мавзусидаги Республика илмий-амалий анжуман материаллари тўплами «Муҳаррир» нашриёти 2014. – Б. 294 – 295.
28.Эртак консепти ҳақида тушунча. Бухоро Давлат Университети тилнинг лексик-семантик тизими, қиёсий типологик изланишлар ва адабиётшуностлик муаммолари материаллар тўплами Тошкент , 2016 .– Б. 279–284.
29.Лексика ва унинг тараққиёт омиллари. Ўзбекистон Давлат Жаҳон Тиллари Университети Роман-герман тилшунослигининг долзраб масалалари Республика илмий-амалий анжумани Тошкент, 2016 . –Б. 16–18.
30.Тилнинг жамият тараққиётидаги ўрни. Ўзбекистон Давлат Жаҳон Тиллари Университети Роман–герман тилшунослигининг долзраб масалалари Республика илмий-амалий анжумани Тошкент , 2016. –Б. 14–16.
31.Нутқда электрон адабиётларнинг ўрни. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий мақолалар тўплами «Наврўз» нашриёти Тошкент, 2016 . – Б. 372 –374.
32.Монтескьенинг «Форс номалари» асарида шарқ тилидан ўзлашган сўзларнинг француз тилида берилиши. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий мақолалар тўплами Тошкент, 2016 . – Б. 35 –37.
33.Тил ўрганишда замонавий педагогик технологияларнинг ўрни. Бухоро Давлат Университети Факултетлараро чет тиллар кафедраси «Чет тилларни ўқитишнинг долзарб масалалари» Республика илмий-амалий конференция материаллари Бухоро, 2017. – Б. 145–147.
34.Француз тилига араб тилидан ўзлашган сўзлар ва уларнинг таржимада берилиши. Бухоро Давлат Университети профессор-ўқитувчилар ва талабаларнинг «Соғлом она ва бола йили» га бағишланган анъанавий илмий-назарий анжуман Бухоро , 2016. – Б. 25 – 26.
35.Муқобилсиз лексика ҳақида умумий тушунча. Таълим тизимининг барча босқичларида чет тилларини ўрганишни янада такомиллаштириш истиқболлари Тошкент, 2016. – Б. 165–167
36.Олий таълим муассасаларида креативликни оширишнинг инновацион асослари. Чет тилларни ўрганишнинг замонавий муаммолари ва истиқболлари .Бухоро, 2016. – Б. 294–295
37.Француз адиблари асарларининг ўзбек тилига ўгирилиши. Таълим тизимининг барча босқичларида чет тилларини ўрганишни янада такомиллаштириш истиқболлари Тошкент , 2016 . – Б. 167–169 .
38.Когнитив тилшунослик ва матн тилшунослигининг ривожланиш босқичлари. «Юқори малакали кадр таёрлашнинг долзарб масалалари » мавзусидаги илмий-амалий анжуман материаллари Бухоро, 2016. – Б. 110 –114 .
39.Эртак концепти ҳақида тушунча. Тилнинг лексик-семантик тизими, қиёсий типологик изланишлар ва адабиётшунослик муаммолари Тошкент , 2016 . – Б. 156 –158.
40.Тилнинг жамият тараққиётидаги ўрни. «Роман-герман тилшунослигининг долзарб масалалари» мавзусидаги Республика илмий-амалий анжуман материаллари Тошкент, 2016. – Б. 14–15.
41.«Лексика» ва унинг тараққиёт омиллари. «Роман-герман тилшунослигининг долзарб масалалари» мавзусидаги Республика илмий-амалий анжуман материаллари Тошкент, 2016. – Б.